dimecres, 31 de juliol del 2013

Fins sempre, famílies!


Avui que acomiadem definitivament el curs, volem compartir amb vosaltres les reflexions que vam fer els cavalls i les egües l’últim dia d'escoleta. Ens vam asseure a l’estora amb Vicky i, a la nostra manera, vam posar en paraules què és i què fem al Trenet.

El Trenet és...

Un lloc on "no està la mamà" però "hi ha cotxes i Vicky", "hi ha lletres", "pilotes, bicis i aigua" i "todos los amiguets".
Un lloc on "jo no... jo no pegue" sinó que "li faig besets a Pau" perquè "Pau és el meu amic i Júlia".
Un lloc on "jugue amb els joguets i la cuina", "jugue amb Marina i el goril·la" i "jugue amb els cocos perquè m'agraden els cocos”.
Un lloc on "Pau i Olívia fan pipi al bolquer. Els bebés també" però "jo sóc una xiqueta gran".
Un lloc on "Trenet...! (pensa, riu, bota) Trenet...!"
Un lloc, al capdavall, on juguem, aprenem, compartim, imaginem, descobrim, ens relacionem, creixem... Vivim!

Una abraçada ben forta i que passeu molt bon estiu, treneters i treneteres!

Tornarem al setembre amb tot l'equipatge a punt per compartir i gaudir, un any més, d'aquest apassionant viatge: els primers anys de la vida dels vostres fills i de les vostres filles.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada