La psicomotricitat vivenciada no té res a veure amb circuits, exercicis o proves, sinó amb el plaer del lliure moviment i del que això suposa no només en l'àmbit motor, sinó també en el cognitiu i emocional, en unes edats en què són indissolubles.
Ens mostrem tal com som, expressem com ens sentim a través del moviment, juguem a desafiar-nos, donem resposta a interrogants i hipòtesis, superem i creixem transformant situacions de conflicte, i gaudim d’actuar i de pensar la nostra actuació, sols o amb els companys, segons com ens trobem en cada moment.
Una pràctica que ens permet conéixer millor l'infant i acompanyar-lo en el seu desenvolupament, i que per això, i per tantes raons, forma part del dia a dia a l'Escoleta de la mà de Mercedes Alfonso, mestra i psicomotricista.
N'hem parlat en diverses ocasions al blog.
Ens mostrem tal com som, expressem com ens sentim a través del moviment, juguem a desafiar-nos, donem resposta a interrogants i hipòtesis, superem i creixem transformant situacions de conflicte, i gaudim d’actuar i de pensar la nostra actuació, sols o amb els companys, segons com ens trobem en cada moment.
Una pràctica que ens permet conéixer millor l'infant i acompanyar-lo en el seu desenvolupament, i que per això, i per tantes raons, forma part del dia a dia a l'Escoleta de la mà de Mercedes Alfonso, mestra i psicomotricista.
N'hem parlat en diverses ocasions al blog.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada